lunes, 18 de mayo de 2009

As poesías para celebrar o día das Letras Galegas

Teño que recoñecer
que non sempre son moi bó
aquí en diante procurarei
con Patricia ser mellor.
Farei sempre os deberes
e a excursión eu quero ir
portareime ben eu sempre
non vos estou a mentir.
Por tanto dime, Patricia
que queres que faga por tí
farei todo o que me digas
se queres irei para alí.
Ola profe de música
sei que non sempre son tan bó
pero de aquí en diante
portareime mellor.
Atenderei sempre
ao profesor
sempre farei os deberes
non me olvidarei, non.
Dame un paso máis
poderei ir a excursión?
Dime, profe de música
non farei nada peor.
José Luís Macías Fresnadillo

En este día de festa
unha canción vou cantar
en Vilamartín hai festa
eu non te vou enganar.
Canción, baile e poesía
eu contigo cantarei
eu contigo bailarei
unha poesía direi.
Si queres bailar comigo
moi guapa te tés que poñer
un vestido e mañosa
maquillada voute ver.
Alejandro Soto Vázquez
Os nenos de Vilamartín
estudan moito e son bós
eles son moi traballadores
e queren cantar para vós.
Esta canción é galega
iremos a Allariz mirar
o museo dos xoguetes
e algunha cousa comprar.
Na fábrica de queixo
había un cheirume
que botaba para atrás.
...
Manuel Neta Pérez

No hay comentarios: